כשאתם פונים למוקד התאגיד או למוקד העירוני בבקשת שירות, סביר להניח שמי שיבדקו את פנייתכם ויטפלו בה יהיו עובדי השטח של "מעיינות הדרום".
כך נראית שגרת העבודה של גולן קריספין וידין שטרית, אנשי השטח של התאגיד הזמינים לצרכני ערד 24/7 ומחויבים למתן שירות מהיר, מקצועי ואדיב.
עבודתם של אנשי השטח של תאגיד "מעיינות הדרום" בערד נחלקת לשניים: פעילות שוטפת ומענה לקריאות.
הפעילות השוטפת כוללת קריאה של שעוני מים, שדרוג ותחזוקה של תשתיות ופיקוח על עבודת קבלנים, והמענה לקריאות כולל זמינות של 24/7 לפתרון בעיות, תוך שמירה על ממוצע של התייצבות במקום תוך 20 דקות מרגע קבלת הקריאה.
"להיות עובד שטח בתורנות, זה אומר להיות זמין לקריאות גם בשבתות ובחגים ולהתייצב כדי לתת מענה לצרכנים במהירות עם בגדי העבודה הרשמיים ועם וסט זוהר במקרה של עבודת לילה", אומר גולן קריספין, "לא משנה מתי מתקבלת הפנייה, יום חול, שבת או חג, השירות חייב להיות אדיב ומתוך סבלנות והכלה לסוגים שונים של התנהגויות של צרכנים".
עובדי השטח שואפים שהצרכנים יידעו להעריך את זמינותם בכל יום, בכל שעה ובכל עונה, והם מתרגשים בכל פעם מחדש כשלקוחות שיצרו קשר עם המוקד כשהם לחוצים וחסרי אונים, נרגעים כעבור זמן קצר אחרי שבעייתם באה על פתרונה באופן מהיר, יעיל ומקצועי.
"במקרים רבים התקלות הן בגלל השלכה של פסולת לא מתכלה למערכת הביוב", אומר ידין שטרית, "סתימות בביוב הן דבר לא נעים בהחלט, אבל אפשר למנוע אותן אם מקפידים להשליך מגבונים, מוצרי היגיינה, כפפות וכד' לפח האשפה ולא לאסלה. אנחנו מצלמים את הטיפול בתקלות וכך אפשר לראות שסתימות בביוב אינן קורות אלא נגרמות. אנחנו לא רק מטפלים בהן, אלא גם מסבירים לצרכנים איך להימנע מהן גם בעתיד".
גולן וידין מאבחנים את כל סוגי התקלות ובלא מעט מקרים מדובר בתקלות שמקורן בצנרת הפרטית ולא בכאלה שעליהן אחראי התאגיד. גם כשמדובר בתקלה שנמצאת בחלק שבאחריות הצרכנים, הם דואגים להציב "חנוכיות" ועוקבי מים עד לחידוש הספקת המים לבית או הבניין שבו אירעה התקלה.
"שירות איכותי, אדיב ומהיר זה המוטו של מעיינות הדרום. אנחנו עושים כל מאמץ לתת אותו במקביל לעבודת הסברה שעיקר התועלת שלה היא בתחום המניעה", מסכם מנכ"ל התאגיד שעיה קרפ, "ברגע שיש מודעות ושיתוף פעולה מצד הצרכנים, הכל זורם טוב יותר".